Web building companyOptimalizace - SEO

katalogy webových stránek

Publikováno 08.12.2012 v 18:56 v kategorii Novinky, přečteno: 99x

Účelem SEO je , bez návštěv je ačkoliv krásný web mrtvý a může být na nic.Nemůže být směrodatné jestli návštěva zavítá z google, jsou i jinačí vyhledávače msn, seznam.cz, yahoo atd., pak tuhle máte socialní sítě jako bebo, twitter, pinterest.com a miliony jiných možných zdrojů návštěvnosti.

Video Co-Occurrence

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a neustále budou) základem seo, či spíše, faktory působící na evaluaci web stránek a předně i jeho pozici ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text v prvé řadě. Na druhé straně nyní už se stalo jasné, že vliv anchor textu v lincích ztratil svou hodnotu - ověřený pravdivý údaj. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních postupů. Máme možnost najít, že google klade zejména maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je náročné, lidé (patrně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.